Виставка поробок на осінню тематику.
Електронна система реєстрації до дошкільних навчальних закладів Харківської областіhttp://sadik.kh.ua/
Тепер ми маємо можливість спілкуватися з Вами використовуючи інтернет, що дуже зручно у наш час. Ви можете залишати свої коментарі, обговорювати теми, які Вас цікавлять, висловлювати свої думки, задавати питання уГостьовій книзі.Можливо, у декого з Вас виникнуть ідеї з приводу наповнюваності сайту або необхідності додавання будь-яких рубрик, які Вас цікавлять, - повідомляйте! Ми із задоволенням будемо співпрацювати.
P.S. Сайт знаходиться у постійному оновленні, у рубрики додається нова інформація. Ми працюємо! Тож, кожен день Ви маєте змогу побачити щось новеньке.
З повагою, завідувач Ніна Валентинівна
Поради батькам
Цікаві запитання для розвитку логічного мислення
1. У бабусі Даринки внук Паша, кіт Пушок, собака Дружок. Скільки у бабусі онуків? (Один)
2. Термометр показує плюс 15 градусів. Скільки градусів покажуть два таких термометра? (15 градусів)
3. Саша витрачає на дорогу в школу 10 хвилин. Скільки часу він витратить, якщо піде разом з другом? (10 хвилин)
4. Дитина мого батька, а мені не брат. Хто це? (10 хвилин)
5. В парку 8 лавочок. Три покрасили. Скільки лавочок стало в парку? (8 лавочок)
6. В і д ч о г о качка плаває? (Від берега)
7. Що за обідом всього потрібніше? (Рот)
8. З якого посуду неможна їсти? (З порожнього)
9. На якому дереві зазвичай сидить ворона під час проливного дощу? (На мокрому)
10. Без чого не спекти хліба? (Без корки)
11. Що с підлоги за хвіст не піднімеш? (Клубок ниток)
12. Що стоїть між горою і долиною?(Літера «і»)
13. Що стане с червоним м’ячиком, якщо він впаде в Чорне море? (він намокне)
14. Якою рукою краще розмішувати чай? (Краще розмішувати ложкою)
15. На яке питання неможливо відповісти "так"? («Ти спиш?»)
16. Який ніс не відчуває запахів? (Ніс черевика або носик чайника)
17. Скільки яєць можна з’їсти натощак? (Одне. Всі наступні будуть вже не натощак)
Пізнавальні прогулянки з малюком
ПІЗНАВАЛЬНІ ПРОГУЛЯНКИ
Поради батькам
1. Звертайте увагу на особливості кожної пори року.
2. Розповідайте про рослини, які ростуть поряд із вашим домом.
3. Вивчайте тварин, які трапляються вам під час прогулянки.
4. Розмовляйте про погоду.
Запитуйте у малюка: яка сьогодні погода? Нехай навчиться відповідати на це питання. Варіанти: небо сіре, похмуре, блакитне, чисте, хмари, дощ, мокро, сиро, тепло, сухо, сонячно, сніг, туман і т.д. Розкажіть про погоду, звідки беруться хмари, чому йде сніг або дощ. А якщо б не світило сонце? Розкажіть про день і ніч. Про те, що наша Земля кругла і весь час крутиться навколо себе, покажіть на м'ячику, і навколо сонця. Як виходить день і ніч. Пограйте в "Коли це буває?". Сніг іде – коли це буває? Пограйте в живе - неживе. Я буду шукати все живе, а ти все неживе. Хто більше?
Розвиваємо мовлення малюка
Головне – не лінуватися
Якби все залежало тільки від дитини, але ж ні, головна проблема неправильного мовлення – це дефіцит тренувань із батьками. І татусі, і матусі насамперед повинні регулярно займатися з малюком і розвивати мовленнєвий апарат. Що треба робити ?
Чого батькам варто уникати
Дитина в інформаційному просторі
Діти дошкільного віку, які часто дивляться телевізор, гірше розуміють переживання навколишніх людей і свої власні, з’ясували американські вчені. Це стосується і тих малюків, які просто проводять поруч із телевізором багато часу, поки він ввімкнений. При цьому навіть освітні телепрограми погано впливають на психологічний стан. Проте вихід із ситуації все ж є.
Ще в дитячому віці у людини розвивається здатність сприймати як власні переживання, так і переживання інших людей. Це так звана модель психічного, або теорія розуму ( theory of mind). Найважливіші її аспекти формуються до трьох – п’яти років. Моллі Шарп і її колеги з Університету штату Огайо (США) вперше вивчили, як перегляд телевізора позначається на «моделі психічного» дітей.
Дослідники запросили до участі в експерименті 107 дітей віком від півтора до трьох років і їхніх батьків. Вчені запитували батьків, скільки годин дитина проводить біля телевізора: дивиться його, грається або займається поряд із ним, поки він ввімкнений. Батьки також відповідали на запитання, чи обговорювали вони з дитиною думки і почуття телегероїв, побачених малюком.
Діти ж отримували завдання, засноване на «моделі психічного»: учені в ході різних ігрових тестів перевіряли, чи розуміє дитина, що в навколишніх людей можуть бути переконання і бажання, які відрізняються від її власних . З’ясувалося, що ті юні учасники експерименту, у яких в кімнаті був телевізор і які дивилися його частіше або проводили поруч із ним більше часу, справді погано розуміли психічний стан інших людей.
Вісім помилок у вихованні
Психологи визначили вісім основних помилок батьків у вихованні дітей
Ще одна крайність батьківського виховання. Її плоди проявляються в більш пізньому віці, коли ви з тієї або іншої причини зненацька кажете дитині «ні». І варто памятати, що жодна строгість батька не допоможе зробити із «завжди так» – «ні».
Дитина від двох до п´яти: причини агресії
Є однойменна книга Корнія Чуковського, в якій він зібрав висловлювання дітей цього прекрасного віку. Багато батьків записують за своїми дітьми їхні висловлювання, зберігаючи тривалий час, і зачитуючи їх періодично знайомим.Але, якщо нестандартні висловлювання дитини викликають розчулення оточуючих, то нестандартна поведінка лякає і розцінюється негативно. Однак і те, і інше є фазами становлення дитини.
Причини агресії дітей від двох до п'яти років
Напевно, немає батьків, які б не зіткнулися з проявом упертості, наполегливості та настирливості своїх дітей. Дитина росте і намагається усвідомити себе як самостійну особистість, що проявляється у прагненні до самостійності та бажанням зробити все самому, на противагу батькам, які бажають, наприклад, одягнути дитину швидко.Інша причина появи дитячої агресії в цьому віці - бажання володіти всім тим, що подобається, включаючи іграшки в руках інших дітей та на полицях магазинів. Тут роль батьків дуже важлива, так як діти прочитують з їхніх облич заборону і дозвіл, а також знають, що вони дійсно думають з цього приводу. Батькам потрібно бути одночасно терплячими, спокійними і суворими, причому постійно. Стабільність і передбачуваність реакції батьків у різних ситуаціях - запорука гарної поведінки дитини.У цьому віці діти не можуть зрозуміти, чому вони себе так ведуть, хвиля гніву застає зненацька їх самих. Провокуючими факторами можуть бути навіть відчуття голоду, втоми, дискомфорту. Уважні батьки можуть помітити і запобігти або мінімізувати прояви агресії, просто вчасно нагодувавши, тепліше одягнувши, або уклавши дитину спати. Увага, проявлена батьками, грає і важливу виховну роль, показуючи дітям, як потрібно поводитися в критичних ситуаціях.
Допомогти впоратися з агресією
Існують прості методики, що дозволяють впоратися з агресією дітей від двох до п'яти років.Казкотерапія.Назва модна, але, по суті своїй - це просто читання казок дитині, з подальшим обговоренням поведінки героїв і висновками про те, хто поступав правильно, а хто - ні. Казки потрібно підбирати відповідно до віку і поведінки дитини. Можна питати, ким з цих персонажів хотів би бути малюк і чому. Можна отримати дуже несподівані відповіді, які дозволять обрати правильну тактику для спілкування з дитиною.Ігриз дитиною дозволяють направити її енергію в потрібне русло, особливо, коли малюк ще не відвідує дитячий дошкільний заклад. Добре діють ігри, в яких дитині дозволяється рвати папір, ламати гілочки, сипати крупу або пісок, возитися з водою. Потрібно тільки придумати сюжет гри і зацікавлено брати в ній участь. Ігри, які рекомендують психологи:- Кричалки. Гуляючи лісом чи парком з дитиною, далеко від людей, можна влаштувати змагання: хто голосніше крикне, а можна кричати і слухати відлуння. У будь-якому випадку - дитина вчиться контролювати свій крик.- Мовчалки. У цій грі потрібно шуміти доти, доки ведучий скаже «чарівну фразу» або покаже «чарівний знак», тоді всі повинні замовкнути.- Бодалки. Дві дитини або пара дитина-дорослий встають на карачки і впираються лобами - хто довше протримається, той і виграє. Дорослому потрібно, звичайно, піддаватися.- Ігри в ляльки, коли дитина говорить і діє від імені різних персонажів. Це допомагає їй зняти агресію безпечно, а також побувати на місці кривдника і скривдженого. Батьки можуть придумувати різні сценарії, і програвати ті ситуації, в яких дитині важко впоратися з гнівом. У грі вона навчиться це робити і закріпить корисний навик.Сьогодні, коли діти часто надані комп'ютерам і телевізорам, від нас йдуть традиції читання на ніч, сімейних обговорень прочитаного і дитячих ігор, дитина не бачить перед собою прикладів правильного придушення гніву. Вона бачить насильство і бійки на екрані телевізора, і переносить їх у реальне життя. Створіть навколо дитини атмосферу любові і турботи, виключіть крик і насильство, і її агресія значно зменшиться.
Усе про перший клас: готуємо дитину до школи
Коментарi